Avatar billede oppes Seniormester
07. juni 2017 - 14:22 Der er 2 kommentarer

Device Cleanup Tool

jeg prøver installere programmet på min pc men når jeg prøver at køre den siger den at kan ikke køre på denne komputer.
win 10
Avatar billede Slater Ekspert
07. juni 2017 - 14:29 #1
Hvilket program? Dette? http://www.uwe-sieber.de/misc_tools_e.html

I så fald:
- Du kan ikke installere det, da det er et portable program.
- Det kommer i to forskellige versioner, 32 og 64 bit. Kører du den rigtige?
- Hvad er den præcise fejlbesked, du får? Er det Windows SmartScreen eller er det en runtime-fejl i programmet? Det er vigtigt.
- Hvorfor ønsker du overhovedet at køre det? Det er komplet unødvendigt i langt de fleste tilfælde.
Avatar billede oppes Seniormester
22. juni 2017 - 18:44 #2
jeg dropper det, tak