Avatar billede Sune Praktikant
08. juni 2017 - 10:48 Der er 3 kommentarer

Problem med at streame DR 2, DR K, DR Ramajan og DR ULTRA gennem TV browser.

Jeg ser DR tv gennem browseren på mit LG 55UF860V TV. Jeg kan sagtens se DR 1 og DR 3, men af en eller anden grund virker DR 2, DR K, DR Ramajan og DR ULTRA kanalerne ikke. Er der andre der er stødt på dette problem og er der evt. nogen der ved hvordan man løser det? Jeg har ledt rundt på nettet, men kan ikke finde andre tilfælde af dette problem.

Håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Vh.
Sune
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. juni 2017 - 14:33 #1
Måske disse kan give lidt ekstra info: http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=24&t=39643
Avatar billede Sune Praktikant
08. juni 2017 - 15:09 #2
Hej jakobdo

Da både DR 1 og DR 3 virker fint, virker det underligt hvis det skulle være et Flash problem. Dog har jeg, ligesom i tråden du henviser til, oplevet at det gik fra at virke fint til at nogle af kanalerne ikke ville vises.
Avatar billede jakobdo Ekspert
08. juni 2017 - 15:26 #3
Hvor meget kan du se i browseren på dit LG tv ?
Kan du f.eks. komme ind i "developer tools => console" og se om der er nogle fejl ?
Måske den rent faktisk kunne fortælle hvad der fejler.