Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2017 - 20:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

LibreOffice Installer jre for at lave makroer.

Jeg blev nysgerrig efter at vide hvad en makro er godt for.
Så på nettet, hvordan det gøres i Word. Jeg har ikke word men i LibreOffice er der en mulighed, men den kræver installation afjre. Hvad er det for noget?
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2017 - 20:36 #1
Rettelse der skal stå jre.
Avatar billede Slater Ekspert
09. juni 2017 - 20:40 #2
JRE er Java Runtime Engine. Det kræves for at køre ting skrevet i programmeringssproget Java. Det er ikke farligt, men jeg mener at installeren gerne vil ændre din søgemaskine eller sådan noget, som man skal huske at sige nej til under installationen.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2017 - 20:55 #3
Takker, jeg ser på det.
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2017 - 22:01 #4
Det er da vist kompliceret? Jeg fik downloadet noget, men det indeholder ikke nogen installations fil. Jeg var bare nysgerrig, gider ikke bruge en masse tid på det.
Så jeg smutter bare igen :-)