Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2017 - 13:29 Der er 2 kommentarer

Spørgsmål ang spirituelle hjemmesider ?

Nogen her inde ,som kender til hjemmesider som minder om www.selvet.dk samt www.spiritnet.dk ? Eller nogen servicer som man kan kontakte som har forstand på hvilke spirituelle chat formuer som findes ?.På forhånd tak for svaret der ude.
Avatar billede milter Ekspert
11. juni 2017 - 20:01 #1
Hvad forstår du ved spiritualitet? Drejer det sig om "liv efter døden", reinkarnation, kontakt med afdøde familiemedlemmer eller dyr, en tro på, at livet ikke udelukkende består af materie, at en eller anden gud bestemmer og holder øje med os, eller ...?
Avatar billede SAS Praktikant
15. juni 2017 - 13:55 #2
Hvis det handler om kristendom, kunne man vælge jw.org