Avatar billede fjorbak Seniormester
12. juni 2017 - 14:35 Der er 2 kommentarer

Nat opsætning

Hej gutter
Jeg er i den forbistrede situation at jeg har fået en ny Router fra Fullrate det er en VMG8924-B10A.
Min tidligere router var opsat så jeg kunne se mine cam, og alt virkede indtil et tordenvejr.
Jeg kan ikke huske hvordan jeg havde sat det op, jeg er ikke så meget hjemme i netværk, derfor vil jeg gerne tages lidt i hånden. Jeg skal kunne se cam på en pc udenfor LAN. jeg har remote 9013,80 og derforuden selvfølgelig er IP adresse, en der kan hjælpe.
med venlig hilsen
Jan
Avatar billede jetobi Juniormester
15. juni 2017 - 11:00 #1
Hej Jan.

Fik du løst dette?

Mvh Alexander
https://webstarters.dk/
Avatar billede puren Ekspert
16. juni 2017 - 14:07 #2
Hej jan

Vi starter lige med at teste om du er kommet bag en dobbelt nat?

Din router har en wan ip den skal være den samme som på siden myip.dk

Hvis de er ens fedt og vi er klar til step 2

Hvis ikke så du have fat i fullrate og bede dem om at give en "offentlig ip"
Du skal muligvis betale for det og når det er på plads er vi klar til step 2