Avatar billede mronet87 Forsker
12. juni 2017 - 17:35 Der er 5 kommentarer

Samsung Galaxy S6 Edge kan ikke oplade fra stikkontakten og kun over USB computer

Hej alle Eksperter

Min Samsung Galaxy S6 Edge kan pludselig ikke oplade. Jeg har prøvet med to forskellige opladere og det er ikke opladerne, da min ven som har samme telefon godt kan oplade.

Når jeg sætter mobilen direkte til computerens USB, så kan den dog godt oplade.

Nogen som kan hjælpe med forklaringen her?
Avatar billede htx98i17 Professor
12. juni 2017 - 20:23 #1
Måske er der skidt i hun-stikket på din telefon. Prøv at rense det med noget der er tynd som en nål.
Avatar billede mronet87 Forsker
13. juni 2017 - 07:03 #2
Det vil jeg prøve. Har nemlig to opladere.
En hvor der står omkring 4-7 timer til fuld opladning og en hvor der står 2-3 timer. Pludselig virkede den ene ikke og så skete det med den anden efter et par dage.

Nu virker den første nemlig kun med USB udgang direkte fra computeren, som virker meget mystisk.
Prøver og rense den senere i dag :)
Avatar billede mronet87 Forsker
14. juni 2017 - 10:29 #3
Jeg har lånt en trådløs oplader af en ven.
Han havde selv en S6, hvor det lige pludselig skete selvom at det ikke var opladeren. Efter en uges tid virkede telefonen lige pludselig igen.
11. september 2017 - 21:56 #4
Hey fik du dette løst og hvordan hvis det er, står med helt præcis samme problem dog bare med samsung S6
Avatar billede mronet87 Forsker
11. september 2017 - 22:11 #5
Nej, jeg købte bare en ny oplader, så virkede dem igen.