Avatar billede henlot Juniormester
14. juni 2017 - 09:52 Der er 1 løsning

Fjerne dubletter i Word, Excel, Powerpoint

Hej

Jeg har efterhånden samlet mange filer fra Word, Excel og Powerpoint på diverse PC'er, Memory Sticks og NAS enhed. Jeg ved der er mange dubletter og jeg vil derfor gerne have renset ud i dem. Min plan er at samle det hele på en PC for herefter at rense hardisken for dubletter. Derfor skal dubletterne både findes på filnavn og på filstørrelsen. Er der programmer i Office, der kan klare dette eller skal jeg downloade et program til dette og i givet fald, hvilket program?

mvh

Henlot
Avatar billede CRKrogh Ekspert
14. juni 2017 - 10:02 #1
Du kan ikke gøre det via Office, men der findes et godt værktøj til det her:
http://www.jam-software.com/treesize_free/