Avatar billede eliot Juniormester
14. juni 2017 - 20:29 Der er 1 kommentar

Outlook 2007 vil ikke synkronisere med Icloud efter opdatering af Windows 7

Hej
Jeg har brugt Icloud til at synkronisere kalender og kontakter i min outlook 2007. Efter installation af en række kritiske opdateringer til Windows 7 virker Icloud plugin ikke længere i outlook, hvilket resulterer i en tom kalender og en tom kontaktdel i outlook.

Jeg reinstalleret Icloud til windows og jeg har tjekket t plugin er accepteret i Outlook, men toolbaren er der ikke og soms agt henter outlook ikke kalenderen og kontaktpersoner fra Icloud.

Nå jeg ser i datafilerne i outlook, kan jeg se en Icloud fil der hedder 1A5FBA9E-8A8F-4779-BE6D-0385EBF82CFC.aplzod men når jeg klikker på den får jeg en fejl "An unknown error occured, error code: 0x80040605.

P.s. Jeg kan heller ikke se icloud kalenderen eller kontakter som en valgbar mulighed i outlook.

Please help me
Avatar billede eliot Juniormester
14. juni 2017 - 20:34 #1
De kritiske opdateringer der blev installeret er til office 2007 herunder også til outlook 2007.
Sikkerhedsopdatering til Microsoft Office Outlook 2007 (KB3191898)

Installationsdato: ?14-?06-?2017 09:51

Installationsstatus: Fuldført

Opdateringstype: Vigtig