Avatar billede jetobi Juniormester
15. juni 2017 - 11:20 Der er 3 kommentarer

Fatal error på language objects

Hej Eksperten.

Jeg har lavet følgende kode:
https://paste2.org/bdmvCcaM

Jeg er igang med at udbygge en funktion til WPML(Wordpress plugin) som går ind og støtter deres string-translation, da jeg vil ændre nogen bestemte strings på nogen bestemt tidspunkter, men dette kan variere efter tidspunkt ol.

Problemet er bare med overstående kode, bliver jeg ved med at modtage Fatal Error, og kan ikke se mig ud af hvorfor. Jeg har kigget mig blind efterhånden vil jeg tro.

Håber nogen kan hjælpe.

De bedste hilsner
Jesper
https://webstarters.dk
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. juni 2017 - 12:28 #1
Prøv at smide fejlen.
Måske nogle kan se noget mere ud fra fejlbeskeden.
Pt er det lidt "gætterier"
Avatar billede Slater Ekspert
15. juni 2017 - 14:46 #2
Ja, bare at køre koden som den er, giver ingen problemer for mig.
En `echo $obj->getInfo();` giver "John Doe er 20 år gammel. Og lever på " - hvilket er korrekt ifølge indtastningerne.

Så vi har brug for mere information.
Avatar billede jetobi Juniormester
16. juni 2017 - 08:42 #3
Hej jakobdo og Slater.

Mange tak for jeres tid.

Det var præcis det der undrede mig Slater, fordi kunne ingen fejl finde i koden, men alligevel skrev den error.

Jeg fandt så ud af, det var fordi det udviklingsmiljø jeg sad på, var PHP 5.6xx som åbenbart har en bestemt fejl med nogen Exceptions, som forårsagde problemet. Da jeg rykkede det væk fra kunden over til en nyere server PHP 7.xx virkede det som det skulle.

Mange tak for det, og rigtig god weekend.

Mvh Jesper
https://webstarters.dk/