Avatar billede Malene Praktikant
15. juni 2017 - 11:21 Der er 3 kommentarer

Sort skærm efter hdmi til fjernsyn

Har haft min Mac computer sat til fjernsynet med hdmi stik. Nu er computerens skærm sort - dog vises skærmen på fjernsynet. Hvordan får jeg skærmen tilbage på computeren??? ??
Avatar billede INK Ekspert
15. juni 2017 - 11:37 #1
Se lige denne
https://support.apple.com/da-dk/HT201177

Du skal nok stille din skærmopløsning tilbage til standard. Systemindstillinger - skærm - opløsning standard til skærm
Avatar billede Uvanga Ekspert
16. juni 2017 - 13:17 #2
Tryk på win+P=vælg "dubler" eller "klon"  og se om det afhjælper problemet.
Avatar billede Uvanga Ekspert
16. juni 2017 - 13:26 #3
...nå nu ser jeg det er en Mac. Så mit forslag trækkes tilbage.