Avatar billede Dennis Juniormester
15. juni 2017 - 22:26 Der er 10 kommentarer

Kan ikke koble på trådløst wifi

Jeg har lige købt en splinterny Lenovo yoga 710. Og jeg kan ikke komme på vores trådløse wifi derhjemme. Men når jeg med min mobil internetdeler så kan jeg komme på det. Det er mærkeligt da alle vores andre pc og mobiler godt kan køre på vores hjemme netværk. Nogle som har  ideer til hvad jeg kan gøre?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juni 2017 - 22:45 #1
Får du en fejl?
Kan du se netværket?
Avatar billede Dennis Juniormester
15. juni 2017 - 22:48 #2
Jeg kan se netværket og skriver koden, men det ender ud i at den skriver Forbindelse til dette netværk kan ikke oprettes
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2017 - 23:37 #3
Har du prøvet først at lave en kablet forbindelse?
Det var jeg nød til med min Asus bærbar.
Når først forbindelsen var der kunne jeg fjerne kablet.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. juni 2017 - 23:48 #4
Prøv at opdatere driveren til WiFi enhdeden. Det er sjældent den nyeste driver der følger med i en ny maskine, og der sker mange rettelser.
Avatar billede Dennis Juniormester
16. juni 2017 - 09:01 #5
Kan ikke putte en kabel i computeren, der er ikke et stik til det, og hvordan opdatere jeg driveren til wifi enheden?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. juni 2017 - 09:15 #6
Hvis du kører på det præ-installerede system, kan du lede efter "SystemUpdate" og køre den - den vil hjælpe dig med at downloade og opdatere de manglende drivere.

Findes den ikke på maskinen, kan du hente den her: http://pcsupport.lenovo.com/dk/da/products/laptops-and-netbooks/thinkpad-w-series-laptops/thinkpad-w550s/downloads/ds012808
Avatar billede Dennis Juniormester
16. juni 2017 - 09:21 #7
Tak jeg prøver:)
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2017 - 10:16 #8
er du sikker på, at router ikke har mac-filtrering så kun kendte enheder lukkes ind?
Avatar billede Dennis Juniormester
16. juni 2017 - 10:50 #9
Det tror jeg ikke den har, da gæster plejer at kunne logge ind uden problemer
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2017 - 12:00 #10