Avatar billede Vibeke Novice
17. juni 2017 - 12:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Scriptfejl, Htmlvært genstarter, Internet explorer genstarter

Hej jeg har nogle problemer på min stationære computer, som jeg håber, jeg kan få løst..

Næsten hver dag får jeg besked på, at jeg har en scriptfejl, jeg bliver spurgt om, jeg vil tillade det at fortsætte, men ligegyldigt om jeg trykker på ja, nej, eller X så sker der ikke noget.
Hver gang jeg lukker ned for Google, får jeg besked om, at Internet explore genstarter, og Google starter så . Når jeg så lukker Google igen, får jeg tit besked på, at HTML værten er holdt op med at fungere, næste besked er så at HTML værten genstarter.

En håbefuld hilsen
Vibeke
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2017 - 14:50 #1
I Internet Explorer, vælg Funktioner / Internetindstillinger. Der vælges så fanebladet Avanceret.
Der er en laaang liste med muligheder.
Deaktiver script-fejlfinding (..) der skal være hak i begge ilnjer
længere nede skal der IKKE være hak i
Vis en meddelelse om hver scrptfejl
og
Vis meddelelser om uskadelige http-fejl
så klik på Anvend, og du er færdig - luk IE, start den igen og test.
Avatar billede Vibeke Novice
19. juni 2017 - 13:49 #2
Jeg kan ikke sige endnu, hvor meget det har hjulpet. Internettet genstarter stadig hver gan jeg lukker det, de andre ting ved jeg ikke, da det ikke er hver dag, problemet opstår, men foreløbig tak.
Jeg vender tilbage.
Hilsen Vibeke
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2017 - 14:25 #3
i starten af listen er også en 'Aktivér genoprettelse efter nedbrud' - slå den fra.
Og så skal du nok køre malwarebytes for at fjerne evt snavs i IE - https://www.malwarebytes.com/mwb-download/ du skal have den gratis - kør programmet igennem og afinstaller den efter kørslen så det ikke lokker dig til at købe en fuld pakke.
Avatar billede Vibeke Novice
21. juni 2017 - 11:32 #4
Nu ser det ud til at mine problemer er løst. I går fik jeg den storeopdatering til Windows 10, og siden har jeg ikke haft problemerne.
Tak for hjælpen