Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2017 - 00:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Spørgsmål ang. Google Analytics

Hej.
Jeg benytter mig (selvfølgelig) af Google Analytics, for at se sidevisninger osv.
Jeg undrer mig bare over, at jeg kan se jeg cirka får 50-60 sidevisninger om dagen, men Google Analytics fortæller at jeg kun har 470 sidevisninger. Det giver jo ingen mening, når jeg samtidig får at vide, at jeg får 50-60 sidevisninger om dagen.

Hvad kan jeg have gjort galt??

Mvh.
Daniel
Avatar billede Jens Givskov Novice
18. juni 2017 - 08:01 #1
GA viser antallet af sidevisninger for et valgt tidsinterval - det kunne lyde som om du ser for en uge på din GA konto. Dette kan ændres - øverste højre hjørne i grafområdet.

/Jens
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2017 - 18:59 #2
Arhh... selvfølgelig. Mange tak!