Avatar billede kta38 Juniormester
18. juni 2017 - 10:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows 10 Creators

Hej.
Microsoft reklamere meget om der nye video redigerings app (Story Remix), der skulle følge med Win 10 creators.
MEN jeg kan ikke finde Story Remix på min pc efter installeringen creator.
Jeg har også søgt i store, men uden held.
Er der en som ved, hvor jeg kan finde Story Remix?
Mvh Anders
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. juni 2017 - 11:05 #1
Jeg har selv Windows 7, men har ledt lidt på nettet og har fundet nedenstående link, som jeg håber kan hjælpe.

https://developer.microsoft.com/en-us/windows/projects/events/build/2017/introducing-story-remix-in-windows-10
Avatar billede poko1 Ekspert
18. juni 2017 - 11:14 #2
Hvordan kan du vide, om du har adgang til Story Remix? Hvis du ikke er en del af Insiderprogrammet, modtager du den nye app, når Windows 10 Fall  Creators Update ruller ud i efteråret, sandsynligvis i september.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2017 - 13:21 #5
Avatar billede poko1 Ekspert
19. juni 2017 - 18:03 #6
#5 Mener du at det link jeg lagde op ikke er Officiel?
Og man skal stadig Registrere sig som Insider!
Help shape the evolution of Windows 10 by joining the Windows Insider Program and sharing your experience
Hentes Her.
https://insider.windows.com/