Avatar billede Kasper Praktikant
21. juni 2017 - 15:21 Der er 5 kommentarer

Ændrer OneDrive konto i stifinder

Hej.
Jeg vil ændrer min OneDrive konto i stifinder til en anden, men kan simpelthen ikke finde ud af det. Hvor gør man det??
Hilsen Kasper
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2017 - 18:50 #1
Nede i din proceslinje i bunden af skærmen til højre finder du diOneDrive-ikon (to små hvide skyer).
Højreklik og vælg "Egenskaber".
På fanebladet "Konto" kan du tilføje en konto.
Avatar billede Kasper Praktikant
21. juni 2017 - 19:05 #2
Uha ja, tusinde tak. Men når jeg så vil tilføje en ny, så siger den, at jeg først skal fjerne den anden, meeeeeen det synes jeg ikke lige jeg kan?
Avatar billede Kasper Praktikant
21. juni 2017 - 19:06 #3
Jeg fandt ud af det - tak!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. juni 2017 - 19:13 #4
No prb. - godt det spiller igen.
Avatar billede cyperbent Mester
21. juni 2017 - 19:39 #5
Du kunne ikke være så flink og rar og skrive, hvordan du fandt ud af det, så andre brugere her også kan få glæde af det.