Avatar billede lurup Ekspert
22. juni 2017 - 09:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Helt dø Asus X552m

Hej
Jeg har en Asus X552M som er fuldstændig uden liv.
Der kommer ikke lys i i lamperne for strøm eller lader og der sker intet når jeg tænder for den.
Jeg har prøvet med 3 forskellige lader med og uden batteri.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2017 - 10:03 #1
det er ligesom tv. der hvor 230 volt kablet går ind i computeren, der sidder 4-6 kondensatorer. når de brænder ud, så kan den intet strøm lave eller lade mere.
Avatar billede ErikHg Ekspert
22. juni 2017 - 10:28 #2
Prøv dette link:

http://www.datamarked.dk/stroemforsyning/asus/asus-x552mj/model.html

Du skriver ASUS X552M, men efter listen på firmaets hjemmeside findes der en computer med betegnelsen X552MJ.
Avatar billede lurup Ekspert
28. juni 2017 - 13:29 #3
Tak...er skrottet . eller måsek deres forsikringselvskab laver den