Avatar billede Pingu17 Novice
22. juni 2017 - 10:39 Der er 4 kommentarer

Hvordan får jeg en sticky sidebar?

Hej alle sammen
Jeg har længe gerne ville have en sticky sidebar til min blog https://aworldofbackpacking.com/ - Jeg har prøvet at få det til at virke med plugin'et  Q2W3 Fixed Widget (Sticky Widget), men uden held. Jeg tænker at jeg måske skal i gang med lidt kodning, men er lidt i tvivl om hvordan det gøres og jeg vil helst undgå at kode, da jeg er bange for at jeg kommer til at lave rod i det hele ;)

Har I nogen ideer? Evt til plugins eller hvordan jeg skal kode det?

På forhånd tak :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2017 - 11:42 #1
er det ikke bare en div, med float=left ?
Avatar billede Pingu17 Novice
22. juni 2017 - 12:00 #2
Det mener jeg at jeg har prøvet, sidwave, dog uden held :-/
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. juli 2017 - 07:35 #3
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede Pingu17 Novice
28. juli 2017 - 12:03 #4
Nemlig topbaren følger med og det er skønt. Skal den flyttes til bunden eller hvad tænker du? :)

Nå ja, selvfølgelig PooMik. Det prøver jeg, tusind tak!