Avatar billede Jolles Professor
22. juni 2017 - 14:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WP: Den uploadede fil kunne ikke flyttes til wp-content/uploads

Indsætter hvert halve år en sæsonplan på forsiden af www.dansinordvest.dk som jpg. Men i år kommer den besked. Hvad kan der være sket. Det er kun mig der "fifler" med en overtaget hjemmeside (og det er jeg ikke glad for, da mit kendskab til wp pga tidnød er aldeles begrænset)
Avatar billede stjans Guru
22. juni 2017 - 14:41 #1
Det hænger sandsynligvis sammen med skriverettighederne til den pågældende mappe - eller filformatet (WP tillader ikke alle typer filer uploadet).

Tjek rettighederne via FTP adgangen.. Prøv evt at uploade en anden filtype (f.eks. et PDF dokument) for at se, om dette kan lade sig gøre.
Avatar billede Jolles Professor
22. juni 2017 - 14:53 #2
Stjans: Det virker heller ikke med en pdf. Og hvordan arbejder jeg med en ftp? Det har jeg ikke haft med at gøre i 5-6 år.
Avatar billede Jolles Professor
22. juni 2017 - 14:56 #3
Har før brugt filezilla - prøver at finde den igen
Avatar billede stjans Guru
22. juni 2017 - 15:36 #4
Det var lige det, jeg skulle foreslå; Filezilla altså :-)
Avatar billede Jolles Professor
09. juli 2017 - 11:07 #5
Tilgiv at jeg svarer for sent. Det var et flueben, der ikke var sat i en opdatering. Ikke min "fejl", men systemets. Tak for altid velvillig hjælp.