Avatar billede Spørgsmålstegnet Praktikant
22. juni 2017 - 15:07 Der er 1 kommentar

Slette aftaler andre har booket i outlook 2013

Hej

Jeg har brug for at slette nogle aftaler i outlook kalenderen, som min kollega har booket.

Hun er fratrådt stillingen, og hendes mail adresse er lukket. Hun har indkaldt til en række møder i outlook, som jeg gerne slette helt (sådan at mødet bliver slettet for alle mødedeltagere, og forsvinder fra kalenderen) - hun har ikke giver nogen stedfortræderrettingheder inden hun stoppede.

Kan jeg slette disse møder - eller hvad er den bedste løsning på dette, uden at skulle skrive rundt til alle deltagere?

På forhånd tak for hjælpen. :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2017 - 15:44 #1
vi har kigget ind på det et stykket tid siden, og der var der ikke noget at gøre:
sikkerhedsmæssigt er det din fratrådte medarbejder som ejer mødet - så det er kun hende som kan ændre indkaldelsen.
noget powershell-scripting kan dog gennemgå exchangeserveren og slette præcis dette møde hos alle - så længe mødedeltagerne er lokalt selvfølgelig.
ellers, hvis hendes konto "bare" er lukket, kan du genåbne den, og sende en aflysning fra hendes konto, og så lukke kontoen igen.

men måske er der selvfølgelig kommet noget nyt, eller der er noget som vi denne gang havde misset...