Avatar billede Jones Praktikant
22. juni 2017 - 21:20 Der er 8 kommentarer

Mystisk mappe

Hej

Jeg opdagede for et stykke tid siden en mystisk mappe på mit skrivebord, som jeg er overbevist om, ikke selv at have oprettet. Når jeg sletter mappen og tømmer papirkurven dukker den op igen. Nogle gange en time efter, andre gange lige efter og andre gange igen en dag efter. I mappen ligger en række filer, som dog fylder 0 KB. Synes imidlertid det er meget mystisk, og vil gerne have hjælp til at slette mappen permanent, hvis dette er muligt?

På forhånd mange tak!

mvh. Jones
Avatar billede kurtba Ekspert
23. juni 2017 - 01:25 #1
Hvad hedder mappen?
Avatar billede INK Ekspert
23. juni 2017 - 09:22 #2
Har du slået "vis skjulte filer" til, så kan den næppe fjernes. Slå det fra, og du ser den ikke.
Avatar billede Jones Praktikant
23. juni 2017 - 09:50 #3
Den er navngivet mmm.

Hvor slår man "vis skjulte filer" fra?

Tak for hurtigt svar!
Avatar billede INK Ekspert
23. juni 2017 - 10:22 #4
Kender ikke mmm filer.

Slå vis ikke skjulte filer til i
Kontrolpanet - indstillinger for stifinder - fanen vis - skjulte filer og mapper - flyt punktet.
Avatar billede Jones Praktikant
23. juni 2017 - 10:36 #5
Hmm, den stod allerede i punktet "vis ikke skjulte filer"?
Avatar billede INK Ekspert
23. juni 2017 - 12:06 #6
Så melder jeg pas.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2017 - 12:49 #7
Har du brugt Microsoft Min my money? Hvis ja, kan det være en automatisk backup.
Hvis du aktiverer "Vis skjulte filer" kan du muligvis se at mappen ikke er tom?
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2017 - 12:50 #8
Rettelse: Min=Mind.