Avatar billede barth Professor
23. juni 2017 - 13:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Outlook: Mails markeret som læst uden at være det.

Jeg bøvler lidt med min Outlook 2013:

På anbefaling fra min udbyder har jeg ændret mine konti fra POP til IMAP.

Og der fungerer ok bortset fra, at alle mine indkomne mail nu står i indbakken som læst uden jeg har læst dem.

I indstillinger har jeg markeret omkring læseruden, at mail skal markeres som læst efter 1 sekund. Og i min gamle opsætning betyd det jo, at alle mine ulæste mails først blev "farveløse" som læst, når jeg havde bladret igennem dem.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er sket. Håber på hjælp.
Avatar billede barth Professor
23. juni 2017 - 14:26 #1
Lige når mailen er kommet ind er der streg til venstre og den er ulæst. Men kort tid efter står den som læst uden jeg har rørt den. Mærkeligt....
Avatar billede barth Professor
04. juli 2017 - 09:09 #2
Jeg har desværre ikke fået nogle gode råd, så jeg lukker spørgsmålet.