Avatar billede tip Praktikant
24. juni 2017 - 08:14 Der er 2 kommentarer

Folk kan ikke sende beskeder til mig på Facebook, hvis de ikke er mine fb venner

Folk udefra kan ikke sende beskeder til mig på Facebook, hvis de ikke er mine fb venner. Knappen "besked" er mat, og man kan ikke trykke på den. Jeg har støvsuget nettet og været inde i alle indstillinger, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Er der een, som kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2017 - 10:29 #1
Avatar billede tip Praktikant
24. juni 2017 - 13:56 #2
De funktioner, som du linker til refererer til gamle funktioner, som ikke eksisterer mere. Så jeg kan ikke bruge det, desværre...