Avatar billede Nikku Novice
24. juni 2017 - 16:31 Der er 3 kommentarer

PS 4

Når jeg tænder min os 4 bliver skærmen nogle gange lilla, det går væk hvis jeg genstarter den. Ind imellem fryser den når jeg skifter ned på tv video? Anyone?
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2017 - 18:12 #1
det er en hardware fejl. der er farvekoder for skærmen.
jeg forsøgte lige at finde ud af dem, men de flest har med varme at gøre, eller defekt ram.

find ud af om den bliver for varm, for det dræber flere ting i den.

lilla farve på skærm er en hardware fejl, den skal repareres.
jeg GÆTTER bare, at varme er et problem.. som har ødelagt noget
Avatar billede Nikku Novice
24. juni 2017 - 18:31 #2
Tak, men det går vel ikke med ind under reklamation?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2017 - 09:35 #3
jo - bortset fra hvis du har fyldt den med støv så den kvæles i varme, så er det jo ikke din fejl!