Avatar billede Ebbe Praktikant
25. juni 2017 - 10:42 Der er 2 kommentarer

Mangler korrekt søgefunktion

Her i den sidste uge opfører min yahoo-mail sig anderledes. Jeg kan nemlig ikke bruge søgefunktion, som jeg har kunnet tidligere. Tidligere har jeg kunnet søge på hvilket som helst ord, og der poppede mails op fra hele min mail-historie. Nu kommer der kun mails frem fra de tre sidste dage. Det er ret træls. Kan jeg gøre noget ved det?

Hvad der er mystisk er, at jeg har en anden yahoo-adresse. Der fungerer det fint nok?!

VH

Ebbe
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2017 - 03:00 #1
det kan jo være at yahoo har slettet alle dine mails, så der kun er for 3 dage.
Avatar billede Ebbe Praktikant
27. juni 2017 - 22:00 #2
Tak for din kommentar. Men nej, de er ikke slettet. De ligger alle i de forskellige postkasser. Jeg kan bare ikke søge i dem - med undtagelse af de sidste cirka tre dage.