Avatar billede hans01 Forsker
26. juni 2017 - 07:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

wamp server vil ikke åbne localhost

Jeg prøver at få adgang til wamp serverens localhost, når browseren åbner kommer denne fejl. det er somom der er noget der blokere serveren..

( ! ) Warning: require_once(Connections/itoperator_server.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\wamp65\www\index.php on line 1
Call Stack
#    Time    Memory    Function    Location
1    0.0029    253928    {main}( )    ...\index.php:0

( ! ) Fatal error: require_once(): Failed opening required 'Connections/itoperator_server.php' (include_path='.;C:\php\pear') in C:\wamp65\www\index.php on line 1
Call Stack
#    Time    Memory    Function    Location
1    0.0029    253928    {main}( )    ...\index.php:0
Avatar billede acore Ekspert
26. juni 2017 - 07:53 #1
Findes filen C:\wamp65\www\index.php?
Hvis ja, hvad står der i linie 1?
Avatar billede Slater Ekspert
26. juni 2017 - 08:08 #2
Ja, umiddelbart er fejlen meget åbenlys: index.php forsøger at åbne Connections/itoperator_server.php, og denne fil findes ikke.

Du må lige fortælle lidt mere, bl.a. om indholdet i den index.php
Avatar billede hans01 Forsker
26. juni 2017 - 15:40 #3
hej acore, den fil findes ikke.. sært
Avatar billede acore Ekspert
26. juni 2017 - 16:02 #4
Ikke nødvendigvis sært - det er der din kode skal ligge.

Prøv med denne index.php

<?php
echo("Hello world...");
?>

og se om det hjælper.
Avatar billede hans01 Forsker
26. juni 2017 - 16:45 #5
så kommer hello world frem i browseren
Avatar billede Slater Ekspert
26. juni 2017 - 16:56 #6
Ja, så virker det fint.
Avatar billede acore Ekspert
26. juni 2017 - 17:53 #7
Enig med Slater - men det virker ikke som om du er helt med?
Avatar billede hans01 Forsker
27. juni 2017 - 08:41 #8
næ jeg er ikke helt med, men index filen er nu slettet og localhost åbner som den skal, tak for hjælpen..
Avatar billede acore Ekspert
27. juni 2017 - 09:33 #9
Godt du ku bruge slater's svar?