Avatar billede RasmusTheR Seniormester
27. juni 2017 - 18:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

flyt mails fra Live til win10 mail appen

Jeg har i rigtig mange år brugt Win Live mail programmet, men nu da jeg har fået ny pc med Win 10, kan man ikke installer det mere, og jeg er tvunget til at bruge den mail app som følger med.

Hvordan flytter jeg mine mails fra den gamle pc med Live mail over på den nye?

Mine mails ligger lokalt og ikke i skyen.
Avatar billede INK Ekspert
27. juni 2017 - 18:46 #1
Du kan eksempelvis anvende Thunderbird som mail klient. Fra dit nuværende Win live mail kan du eksportere dine gamle mails og derefter importere dem i Thunderbird.
Avatar billede RasmusTheR Seniormester
08. juli 2017 - 22:48 #2
Yes, fantastisk program.

1000-tak :-)