Avatar billede Christopher Praktikant
28. juni 2017 - 01:22 Der er 2 kommentarer

Find sidste cifre i telefonnummer?

Hej!
Jeg står i den uheldige situation at jeg har fået oplyst et telefonnummer, men kan ganske enkelt ikke tyde andet end blot de første 4 cifre af nummeret -
desværre kan jeg heller ikke huske andet end hjembyen for personen...
Er der nogen der har en idé til en nemmere og hurtigere måde at finde dette end ved at slå samtlige 10*10*10*10 mulige kombinationer op?
Synes ikke at kunne finde en sådan funktion på Krak eller lignende..

Mvh Christopher
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2017 - 02:03 #1
ring til 118 og prøv
Avatar billede acore Ekspert
28. juni 2017 - 11:08 #2
Spørg igen der hvor du fik nummeret?