Avatar billede niconul Praktikant
28. juni 2017 - 16:28 Der er 2 kommentarer

"input not supported"efter update??

Skal lige siges først at alting har fungeret fint.. MEN.. efter en stor update på windows 10 er min acer monitor begyndt at sige "input not supported" når jeg starter et spil.. Min acer monitor er en 1920x1080 og spillene understøtter den opløsning..

Det sjove er at hvis jeg laver min opløsning om på min skærm til 1600x1080 så starter spillet fint op uden "input not supported" og så når jeg er inde i spillet kan jeg vælge 1920x1080...som kører fint ..

Det er overgangen fra opstart og til jeg er inde i spillet det er galt med.. Det er faktisk alle spil jeg har prøvet der er begyndt at sige det.. en af spillene har jeg sagt at den skal starte op i "windowed mode" , så fungere den også...

har lige opdateret mine drivers.. gjorde ingenting.. grafikkortet er et gtx980..
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2017 - 17:54 #1
gtx driveren har alvorlige fejl