Avatar billede pwn Forsker
30. juni 2017 - 00:23 Der er 1 løsning

Printmodul i Woocommerce...

Pludselig - sikkert efter en opdatering - kan jeg ikke printe fakturaer ud. I stedet printes 3 sider fra forsidens højre kolonne og et Page not found.

Under plugins kan jeg finde et "Udskriv ordre", hvor diverse oplysninger på fakturaen er indtastet.

Hvor skal jeg lede for at se, hvor linket er brudt?
Avatar billede pwn Forsker
09. juli 2017 - 08:13 #1
Problemet har løst sig selv - måske via en opdatering, nu fungerer alt som det skal :-)