Avatar billede tobberjas Seniormester
02. juli 2017 - 11:33 Der er 2 kommentarer

iPod touch 6th

hej. jeg ville høre om der var nogle her inde der ville af med sin ipod touch 6th for nogle penge det vil sige mellem 200 og 400 kroner? Syndes nemlige ikke jeg vil betale fuld pris for den der jeg er bange for jeg ikke bruger den særlig meget og derfor ville jeg gerne betale mellem 200 og 400 for en hvis nogle ville af med en. Hvis der er nogle der ville give den til mig gratis er det fint nok. Men ellers vil jeg gerne betale mellem 200 og 400 kroner. På forhånd tak. Hilsen tobberjas.
Avatar billede Slater Ekspert
02. juli 2017 - 12:03 #1
En ny koster fra ca. 2000 kr, så det virker lidt urealistisk at nogen lige står og er så desperate for at komme af med deres, at de vil sælge den for højst 400.
Avatar billede tobberjas Seniormester
02. juli 2017 - 12:14 #2
det ved jeg godt. Men jeg føler ikke for at betale mere en de penge der jeg er bange for jeg ikke får brugt den så meget til det kan betale sig at give fuld prids.