02. juli 2017 - 19:45 Der er 2 kommentarer

Rådgivning søges omkring email programmer

Hej Eksperter,

Vi hos www.metalwo.dk søger råd om hvilken email program man skal benytte sig af hos en mellem-stor virksomhed således at man er sikret i fremtiden. I dag benytter vi IBM notes.

Vi ser frem til jeres gode råd.

//Frederik
www.metalwo.dk
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2017 - 21:34 #1
Jeg anbefaler Mozilla Thunderbird - prøv det et stykke tid..  jeg kan næppe se nogen konkurrent.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. juli 2017 - 23:15 #2
Det afhænger i høj grad af jeres server-platform. Hvis I f.eks. benytter Domino, kan der være et hav af integrationer og tilpasninger, I ikke umiddelbart kan overføre til en ny platform, hverken server eller klienter.