Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2017 - 18:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

android opdateringer

jeg er på windows phone, og den udgår (dvs mobilepay stopper). Så har tænkt på, om iphone eller android er sagen (religionskrig - jeg er ligeglad der)
Har så set på Samsung Galaxy A5 2017
krav er, at min hånd ikke er større, så ca 7cm bredde (5,2" skærm maks)
den er med android 6 - er der (som hos alle andre - ios og windows) løbende opdateringer af android, eller dør versionen med den valgte mobil?
pga sikkerhed, så vil jeg have en, der løbende opdateres i styresystemet.
pc er windows, tv er android, tablet er ios, så jeg er fleksibel...
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2017 - 18:51 #1
Hej Claes, ja det bliver nemt en religionskrig ;-)
Hvis Samsung ikke opdaterer styresystemet Android løbende, vil du selv kunne gøre det. Lidt besværligt men absolut muligt.
Hvis du har ios på din tablet, så er der jo en fordel ved at vælge Apple. Købte apps kan bruges på alle dine ios enheder uden ekstra betaling. Apple opgraderer gratis ios, som du ved.
Synkronisering på tværs af enheder kan løses mellem Windows/MacOS/Android og ios, så det er ikke et afgørende element.
ios anvender iCloud, men du kan også anvende Google som synkronisering af kontaktpersoner, mails, fotos osv.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2017 - 19:17 #2
"Lidt besværligt men absolut muligt." bare det er muligt, så jeg ikke spilder penge på noget, der er udgået mht sikkerhed om 6 mdr.
Samsung er jo ligegodt ½ pris af en iphone7, så bliver førstevalg.