Avatar billede steffen Novice
03. juli 2017 - 20:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Center nummer

Hej. Har en Huawei p9 men kan ikke lige sende SMS'er fra den.. Har mit 3..
Kan godt ringe fra den og modtage sms'er men ikke sende dem..
Hvordan finder jeg "mit" Center Nummer?
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2017 - 20:42 #1
https://support.3.dk/hc/da?page=device/huawei/p10/topic/beskeder/opsaetning-af-beskedcentral/1

Her er anvisning fra 3. Men den burde selv hente det på SIM kortet
Avatar billede steffen Novice
03. juli 2017 - 20:46 #2
Det virker ikke.. kan bare ikke forstå det når jeg godt kan ringe, så er det ikke sim kortet det er galt med..
Avatar billede INK Ekspert
03. juli 2017 - 21:00 #3
Du må nok ringe til deres support afdeling. Jeg melder pas.
Avatar billede steffen Novice
03. juli 2017 - 21:21 #4
Har fundet en løsning.. Tak for Hrutig hjælp!!