Avatar billede Marcus Praktikant
04. juli 2017 - 08:47 Der er 6 kommentarer

Eksternt CD-drev til bærbar

Hej. Jeg har en bærbar uden et CD-drev. Dog vil jeg gerne spille et spil, der kun findes i CD-format. Er det muligt at man kan købe et eksternt CD-drev, som man sætter til din bærbar og derigennem installere og spiller spillet? Tak for svar!
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. juli 2017 - 09:23 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2017 - 09:32 #2
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2017 - 09:34 #3
En del muligheder hos Computersalg
https://www.computersalg.dk/l/1449/disk-drev
Avatar billede Marcus Praktikant
04. juli 2017 - 09:37 #4
Mir spørgsmål var mere om man KAN gøre det. Men med de svar i giver tænker jeg det er et ja?
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2017 - 09:59 #5
Ja til dit spørgsmål!
Avatar billede acore Ekspert
04. juli 2017 - 20:16 #6
Ved godt, at det ikke er dit spørgsmål, men...

Du kan lave en ISO fil fra cd-en på en anden maskine med drev. Den kan du så overføre og "mounte" som et drev.

Derefter vil din bærbare se et drev, som hvis der var et. Og du kan nok køre spillet.