Avatar billede Larslynge Novice
04. juli 2017 - 08:59 Der er 3 kommentarer

Realtek lydkort og Windows 10

Hey.
Jeg har en pc der lige er opgraderet til Windows 10, fra Windows 8. Nu er der problemer med lyden. Den forsvinder i 1-3 sek og kommer igen. Jeg har opdateret til nyeste driver fra realtek. Med samme resultat. Tænker stadigvæk det er et driver problem. Det er onboard lydkort.
Håber i kan hjælpe mig....
Mvh.
Lars
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2017 - 09:18 #1
Er det lyden når du er på nettet eller er detogså når du er Offline?
Jeg har det med net radio men det er udfald pga. Dårlig Kabelforbindelse.
Det kunne også være netkortet.
Avatar billede Larslynge Novice
04. juli 2017 - 09:27 #2
Den er ikke direkte offline, men det er osse video filer der ligger på harddisken.
Avatar billede poko1 Ekspert
04. juli 2017 - 09:53 #3
Jeg bruger konsekvent  Slimdrive til at hente drivere når jeg sætter en ny PC. Op og når jeg er færdig sletter jeg den igen fordi Malwarebyte siger ”Perhaps dangerous” Jeg har dog aldrig oplevet problemer Og mine Computere kører perfekt!
Hent den her: https://www.slimwareutilities.com/slimdrivers.php