Avatar billede Frederik1104 Novice
04. juli 2017 - 18:14 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af PC?

Hej Eksperten. Har lige købt en Computerspil ved navn ''PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS''. Da jeg kører spillet begynder jeg at lagge utroligt meget og finder desværre ud af min computer ikke kan køre spillet :(.

Er ikke den skarpeste inden for computer, men er det muligt at jeg kan opgradere/udskifte min computer og hvor/hvordan skulle jeg gøre det?

Her er minimums krav jeg skal opnå: https://gyazo.com/4be523db2bf6e8b86307892b9fbf384a
Avatar billede milter Ekspert
04. juli 2017 - 18:30 #1
Det ville være en god ide, hvis du kunne oplyse os om, hvilken computer du har nu, dvs. fabrikat og modelnummer.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juli 2017 - 18:57 #2
Enig i #1.
Man er nødt til at vide hvilke komponenter som bundkortet understøtter ved en opgradering hvis det kan løse dit problem.
Avatar billede Frederik1104 Novice
04. juli 2017 - 19:13 #3
Navnet er Max Bite Madness
Den er bygget og samlet af shargaming

Indhold:
CPU køler
Cooler Master TX3
Grafikkort (+PSU)
ASUS GTX 750 1GD5 Overclocked (CM B2 500W 80+ Bronze)
Forsendelses ønske af grafikkort (se video guide under support menu, for at indsætte grafikkort)
Jeg ønsker at grafikkortet sendes i maskinen
Systemdisk
Seagate Barracuda 500 GB, 7200 rpm*
Lagerdisk
Ingen*
Trådløst netkort
ASUS PCE-AC68 - Netværksadapter PCI Express 1.3Gbps
Kabinet (kan ikke ændres)
Cooler Master Elite 311 Gaming kabinet - Sort med blå kant
RAM (Kan ikke ændres!)
G.Skill Ripjaws Gaming 2x4GB - 1600 Mhz DDR3
Operativsystem (Ved valg af Windows 7/8 installere vi dette inkl. drivers!)
Windows 8.1 64-bit OEM DANSK
Bundkort
MSI H81M-P33
CPU
Intel Core i3 4160 - 2 x 3.6GHz
Avatar billede milter Ekspert
04. juli 2017 - 20:54 #4
Jeg er ikke gamer, men her er, hvad jeg er kommet frem til.

Dit bundkort har en LGA 1150 socket, og her er, hvad en søgning på edbriser.dk viser af i5-CPU'er, som kan bruges. De to tilbud ser ud til at være den samme CPU. Du skal  investere i en i5 for at opgraderingen kan betale sig.

http://www.edbpriser.dk/hardware/processor.aspx?socket=LGA1150+Socket&producent=%5BIntel%5D&pris=(700-1500)&type-processor=%5BCore+i5%5D&count=10&sort=TotalPrice&rlm=List

Så er der grafikkortet. Med de dele, der allerede sidder i maskinen, er det nok begrænset, hvor meget det kan betale sig for dig at bruge på det. Jeg vil sige max 1500 kr. og så er du samlet oppe på 3000 kr. Her er, hvad edbpriser giver dig af muligheder til mellem 1200 og 1500 kr. Hvilken, du skal vælge, tør jeg ikke sige noget om. Måske andre har mere erfaring på det punkt :-)

http://www.edbpriser.dk/hardware/grafikkort.aspx?video-hukommelse=(gte+4294967296)&pris=(1200-1500)&count=10&sort=TotalPrice&rlm=List
Avatar billede milter Ekspert
04. juli 2017 - 21:38 #5
Så er der problem med linkene. Prøv de to her:

https://goo.gl/vbqCsq

https://goo.gl/sTx4od
Avatar billede Frederik1104 Novice
05. juli 2017 - 13:22 #6
Mange tak!
Avatar billede milter Ekspert
05. juli 2017 - 20:16 #7
Velbekom og held og lykke med projektet:-)