Avatar billede Milou Praktikant
05. juli 2017 - 07:56 Der er 2 kommentarer

Hvilken stationær gamer pc skal jeg vælge til 11-årig?

Hej,

Jeg kigger efter en stationær gamer pc til min 11-årige søn - den skal ikke koste en formue, men hvor billigt kan man købe og stadig få noget, der virker?

Nogle gode råd?

Tak for hjælpen :-)
Avatar billede Nina Forsker
05. juli 2017 - 08:50 #1
Hej,

Det kommer an på hvad "Blillig" og en "formue" er,
High end i stationære computere er typisk 10.000 - 12.000 kr
Middel er cirka 6.000 - 8.000 kr
Low end er 2.000 - 4.000 kr

Desværre er det ikke meget computer du kan få til 4.000 kr, da et godt grafik kort og en god processor cirka koster 2.000 kr hver.
Hvis du kigger lidt rundt på diverse hjemmesider der sælger gaming pc-er ligger gennemsnittet cirka på de 6.000 kr og det kan du få en rigtig god gaming stationær for.

Derfor er det nemmest for mig/os at hjælpe os hvis du beslutter dig for hvor meget er billigt og hvor meget en formue er.

Håber det hjalp,

Nina
Avatar billede Milou Praktikant
05. juli 2017 - 09:29 #2
budgettet er ca 5-6000 kr :-)