Avatar billede akse0435 Seniormester
05. juli 2017 - 20:59 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skype lyde

Hej

Er der nogen, der ved, hvor på harddisken lydene til Skype ligger, når man har installeret programmet.
Jeg har forsøgt at sætte min computer til at vise skjulte filer, jeg har kigget alle skype-mapperne igennem, både i program files og i appdata, jeg har endda søgt hele harddisken igennem for lydfiler, men intet.
På forhånd tak.

MVH: Aksel Christoffersen
Avatar billede klaudi Ekspert
05. juli 2017 - 21:43 #1
Skypes standard lyde er i exe filen og dem du importere ligger i
C:\Users\DITBRUGERNAVN\AppData\Roaming\Skype\Content
Avatar billede akse0435 Seniormester
05. juli 2017 - 22:07 #2
Tak.
Jeg har fundet dem.