Avatar billede Phlip Praktikant
07. juli 2017 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Hjælp til cs go

Hej.

Jeg har problemer med mit csgo, jeg har haft afinstalleret csgo og siden jeg har gjort det har jeg ikke kunne installere det igen. Når jeg installerer det installerer dem som sædvanlig men når den er færdig står der "download er sat på pause" og når jeg så trykker "spil" går den igang med at installere forfra
Jeg tror det har noget at gøre med en fil. Fordi når jeg prøver at afinstallere kommer der en "fejl" hvor der står jeg ikke kan afinstallere pga :denne fil:
Filen er : computer - programmer (x86x) - steam - steamapps - downloading - 730 og det er så denne fil 730 der er problemet. Prøver jeg at slette den står der : denne fil er beskadiget og kan ikke slettes.
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. juli 2017 - 13:10 #1
Hej Philip.
Først må jeg tilstå at jeg ikke kender til computerspil men jeg kunne forestille mig at hvis du kører programmet som "Administrator" vil være i stand til at slette den beskadigede fil.
Jeg ved ikke hvilket styresystem du har installeret, men jeg har indsat et link der måske kan hjælpe med at løse problemet.

  https://help.ea.com/da-dk/help/pc/how-do-i-run-a-program-or-a-game-as-an-administrator/
Avatar billede PeterJJ Novice
07. juli 2017 - 14:48 #2
Prøv at gå ind i steam, højreklik på CS:GO, tryk på properties, find fanebladet local files, og tryk på verify integrity of game files. Så tjekker steam alle dine spilfiler igennem og downloader hvis der er nogle som mangler eller er beskadiget.