Avatar billede Uvanga Ekspert
08. juli 2017 - 06:18 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

MRT-Malware Removal Tool / Nogen der har erfaring

Malware Removal Tool
Er der nogen der har erfaring med MRT, gode som dårlige.
I mit tilfælde scanner den lynhurtigt >10.000 filer på ca. 4 minutter. Den finder intet, men jeg er også ret paranoid med hvad jeg downloloader. Er ydermere tilsluttet via VPN, Firewall og antivirus. Men er MRT et Ok redskab?
Avatar billede Slettet bruger
08. juli 2017 - 07:58 #1
det er ikke noget. du kan være sikker på at malwarebytes er 1000% bedre
www.malwarebytes.org
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2017 - 09:55 #2
Bruger selv Malwarebytes og de programmer som der er tilknyttet firmaet.
De andre er AdwCleaner og Junkware Removal Tool
Avatar billede Uvanga Ekspert
08. juli 2017 - 11:51 #3
Tak for info. Jeg vil prøve malwarebytes.
08. juli 2017 - 20:51 #4
Hej,

Reference til #2 (og #3):

Har kun gode erfaringer med ADWCleaner.  Brugte den på min kones PC så sent som i dag  (og som ikke har virusscannet sin PC i ca. 10 mdr), fjernede 49 Items, hun blev glad ... (sku jeg hilse og sige)

Kr
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2017 - 02:52 #5
malwarebytes har en firewall, der stopper alle i at sige noget til din computer.
den bliver døv.

de snakker udefra, direkte til SVCHOST.EXE for at bilde din computer noget ind, og vupti, nu er de inde i din computer og kan lave lort.

NEJ, det stopper malwarebytes. din computrer hører ikke deres kommandoer de sender, og den viser en popup, hvem der sagde noget.

så kan du hygge dig lidt, med at slå IP numre op, og se hvorfra alle disse angreb kommer. (men gå ud fra at de er VPN, og ip er flaske)