Avatar billede Jones Praktikant
08. juli 2017 - 21:08 Der er 3 kommentarer

Lag når jeg spiller og optager på samme tid

Hey eksperter!
Jeg vil gerne kunne optage mine yt videoer med OBS. Sagen er bare den at mens jeg optager i OBS lagger jeg helt vildt. - Har kigget forskellige guides igennem på yt mht. settings og ingen af dem ser ud til at virke :/

Specs:
Processor: - Intel(R) Core(TM) i7-4770K CPU @ 3.50GHz
Video Card: - NVIDIA GeForce GTX 760
RAM: - 8.0 GB - DDR3 - 667 MHz
-Har lige købt et par nye RAM som jeg venter på at blive leveret.
G.Skill Ripjaws-X F3-17000CL11D-8GBXL - DDR3 - 8 GB : 2 x 4 GB - DIMM 240-pin - 2133 MHz / PC3-17000 - CL11 - 1.5 V

Operating System: - Microsoft Windows 10 (build 14393), 64-bit
Udover det kører jeg med 930GB HDD

Har i dag opgraderet min CPU køler til vandkøling da den altid var for varm inden da, og så har jeg selvfølgelig også lige skiftet kølepasta.
Pt, optager jeg kun Playerunkown's Battlegrounds.

Er det en opgradering af min CPU jeg skal have fat i? eller hvad kunne løse problemet her? Nyt grafikkort?
Pt er jeg lost, så håber i kan hjælpe :D

-Kommer lige med en opdatering når mine RAM er ankommet og sat i :D
Avatar billede Jhja Seniormester
08. juli 2017 - 22:44 #1
Prøv Nvidia GeForce Experience.
Avatar billede Jones Praktikant
08. juli 2017 - 22:47 #2
Det virker helt fint med Nvidia, problemet er bare at jeg bedre kan lide OBS da du har flere muligheder for at selv kontrollere dit layout
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2017 - 02:43 #3
du har ikke cpu nok, ganske enkelt.

men hør lige: du behøver slet ikke optage dine videor, de er jo live.
når din live youtube OBS broadcast slutter, så har youtube gemt videon for dig!

du skal med andre ord, ikke optage dine egne live videor, somtidig med at du streamer dem. det gør youtube.