Avatar billede RasmusTheR Seniormester
08. juli 2017 - 23:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min og max height på div

Hej

Jeg har en DIV som tilpasser højden i forhold til indhold med følgende:
display:inline-block;

kan jeg lave så den min er 600px høj og hvis den runder 1000px skal man scrolle?
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2017 - 02:39 #1
jo, men så skal du styre = skrive ind i et aktivt dokument, med et prograsmmerings sprog, med noget IF THEN ELSE - fordi det du vil der, kaldes dynamisk.

HTML er IKKE dynamisk.
du kan lave det du vil, med aspx, php
Avatar billede Slater Ekspert
09. juli 2017 - 08:41 #2
Vås, sidwave. Server-side sprog kan ikke styre scroll og højde på indhold i en div.

I CSS er det derimod let nok. Der giver man den bare:
min-height: 600px; max-height: 1000px; overflow-y: auto;
Avatar billede RasmusTheR Seniormester
10. juli 2017 - 18:09 #3
Hej Slater
det virker perfekt, takker :)