Avatar billede lurup Ekspert
09. juli 2017 - 18:33 Der er 1 løsning

Slukker for app

Jeg har en Iphone 4 som jeg er godt tilfreds med.

Har dog af og til problemer med at den lige på 10-20 min bruger alt strøm.
Har lidt på fornemmelse det er et eller andet jeg har kørende på den der bruger alt strøm.
Hvordan finder jeg ud af det og deaktivere det ??
Avatar billede INK Ekspert
09. juli 2017 - 19:35 #1
Husker ikke om det gælder iPhone 4 også, men på 6 går du i indstillinger , batteri, batteribrug. Her ser du hvilke apps, der har brugt strøm i seneste 24 timer og seneste 7 dage. Det burde give en indikation. Der er også en energibesparende funktion, der kan slåes til.
Dit problem er nok, at batteriet er ved at være dødt efter flere års brug. Hvis du er lidt fingerfærdig, kan du selv skifte det.