11. juli 2017 - 09:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Chromecast2

Min Chromecast2 virker perfekt.

Jeg kunne tænke mig at vide, om  jeg kan bruge samme chromecast2, når jeg flytter her fra kolonihaven til lejligheden til efterår? Det er to forskellige wifi, der kører hele året, så ikke noget med flytning eller lignende.

Jeg håber nogen har et godt bud. På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2017 - 11:35 #1
Vi bruger vores chromecast når vi tager på ferie - og den fortæller dig bare, at der er kommet noget nyt netværk - samtidigt spørger den om den skal flytte til det nye netværk;
så der bør slet ikke være noget problem der
12. juli 2017 - 13:24 #2
Tak Thomas. Men gemmer den så den "gamle" forbindelse, eller skal man så til at begynde forfra med wifi og al det?
Avatar billede Slettet bruger
12. juli 2017 - 15:37 #3
uuh... det kan jeg ikke huske - jeg mener man skulle sætte det op igen - men at det gik hurtigere (et eller andet minde fortæller, at den bare spurgte, om den skulle forbinde til dette netværk i sted for...men...ikke sikker)
12. juli 2017 - 18:04 #4
Tak for din ærlighed, og for svar.
14. juli 2020 - 10:06 #5
Nu har jeg fået et nyt problem med Cromecast. Jeg har fået ny router, og den vil have jeg taster en kode ind. Koden står på skærmen. Men hvor taster jeg den ind?
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2020 - 10:20 #6
ny router gør, at din chromecast skal sættes op "forfra" - så ind i home-appen på til tlf, slå gps til og søg efter din chromecast - wifi med koden kan du overføre i opsætningen af chromecast
28. juli 2020 - 11:32 #7
Tak Thomas, vil forsøge mig med det. Håber det lykkes.