Avatar billede belawel Praktikant
11. juli 2017 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Brug for hjælp til nulstilling af Toshiba external Harddisk.

Kære brugere.

Jeg sad forledden og ville nulstille min bærbar som ikke ville blive nulstillet da "gendannelses miljøet" manglede så jeg fik denne strålende ide at min backup harddisk med 2TB kunne godt klare det.

Jeg havde dog ikke tænkt på den detalje at den kunne slette alt på harddisken ind til det var forsent og alle mine personlig billeder og video'er fra flere år var blevet slettet.

Jeg har brug for jeres hjælp til at nu hjælpe mig med at nulstille denne Toshiba Extern harddisk da den er blevet sat til 36 gb i stedet for de 2 TB.
Avatar billede INK Ekspert
11. juli 2017 - 17:22 #1
Har du overvejet at forsøge at gendanne de slettede billeder og videoer?
Kan gøres fra en anden pc, der kører eksempelvis Recuva.
Når du har reddet dine filer, kan du reformatere og opdele i passende partitioner med et gratis program
Avatar billede belawel Praktikant
11. juli 2017 - 17:25 #2
Nej.

Det har jeg ikke prøvet jeg brugte Ease US. Data Recovery. og fik nogle af mine ting tilbage men hvis det kunne hjælpe så ville det være super.

Det vil jeg prøve.