Avatar billede milter Ekspert
12. juli 2017 - 12:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linksys CIT400, Skype-telefon

I går mistede jeg pludselig forbindelsen med min Linksys CIT400 Skypetelefon. På skærmen kan jeg vælge "Sign in", men når jeg gør det, får jeg meddelelsen "Server connect failed". Kontoen er "Skype out" med automatisk topup, den har virket fint i ca. 9 år. Skypenavn og adgangskode er korrekte, jeg har også fornyet adgangskoden.

I min Netgear router fra Yousee kan jeg fint se min CIT400, og jeg kan også åbne min CIT400 i browseren via dens IP-adresse. Den er sat til DHCP, og "Interface Status" er "Connected".

Alt ser fint ud, og jeg har også muligheden for "Sign in" til Skype-forbindelsen via browseren men med det samme resultat, altså "Server connect failed". Jeg har lavet en reset på både router og CIT400 uden held. Både på selve telefonen og i interfacet til min CIT400 i browseren vises min "Skype Status"  som  "Signed Out".

Nogen ideer?
Avatar billede milter Ekspert
12. juli 2017 - 21:36 #1
Jeg stillede det samme spørgsmål i et andet forum, og blev henvist til dette link:

goo.gl/iGN77G

Hvor er de dog nogle herlige mennesker derinde i MIcrosoft, eller måske snarere, gid fan...      !
Avatar billede milter Ekspert
12. juli 2017 - 21:40 #2
Prøv det her link, eller copy/paste ind i adresselinjen

https://goo.gl/iGN77G