Avatar billede dyne-jensen Juniormester
12. juli 2017 - 19:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player 9 Series

Hej :-)

Jeg har installeret Windows 2000 (dansk) i et emulatorprogram og har installeret de fleste opdateringer til styresystemet.

Jeg søger Windows Media Player 9 Series som dansk installationsfil. Programmet er gratis og lå på Microsofts hjemmeside, men er sidenhen blevet fjernet, fordi det er gammelt.

Er der nogen, der har installationsprogrammet til at ligge eller har et link til filen? Det ville være til stor hjælp!
12. juli 2017 - 19:27 #1
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
12. juli 2017 - 19:47 #2
MightyProcrastinator > Det er desværre også den engelske udgave. Den har jeg allerede fundet.
12. juli 2017 - 19:55 #3
Oh, sorry! Havde ikke set det skulle være dansk!
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
12. juli 2017 - 20:00 #4
Sådan kan det gå. :-)
Avatar billede klaudi Ekspert
12. juli 2017 - 20:13 #5
Hva' med denne?

Windows Media Player 6.4, 7.1 eller 9 Series til Microsoft Windows Millennium (KB828026)
https://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=3279&fa43d42b-25b5-4a42-fe9b-1634f450f5ee=True
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
12. juli 2017 - 20:18 #6
klaudi > Den fandt jeg også tidligere, men det er en opdatering til Media Player - ikke installationsprogrammet, desværre.
12. juli 2017 - 20:41 #7
Jeg har været rundt stort set alt hvad jeg lige kunne komme på - inc. nogle af mine lukkede communities og den kan jeg simpelthen ikke være behjælpelig med! Det er ellers sjældent det sker - det beklager jeg !
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
12. juli 2017 - 20:46 #8
MightyProcrastinator > Jeg har selv haft den liggende for nogle år siden, men regnede ikke med, at den ville forsvinde helt fra internettet. Men du skal have mange tak for forsøget! Måske der er en anden, der har den liggende, så. :-) Desværre er den ikke en del af SP4.
Avatar billede dyne-jensen Juniormester
11. marts 2019 - 10:05 #9
Installationsprogrammet kan findes på Microsoft Update Catalog ... i hvert fald lidt tid endnu.

https://www.catalog.update.microsoft.com/Home.aspx

Jeg lukker spøgsmålet nu, men fandt løsningen for noget tid siden.