Avatar billede unknown Praktikant
13. juli 2017 - 12:03 Der er 4 kommentarer

Min pc spasmer

nogle gange når jeg sidder på min computer begynder den at spasme hvor det  trykker e meget hurtigt og jeg tager mit tastatur ud men det hjælper ikke nogle der ved hvad det er eller hvodan man kommer af med det?
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juli 2017 - 14:26 #1
Hvad mener du med computeren "spasmer" ?
Hvad er det for et styresystem der er installeret, samt er det en computer der er købt færdigbygget eller er det en hjemmebygget?
Avatar billede unknown Praktikant
13. juli 2017 - 14:49 #2
hjemme bygget og mit styre system er windows 10
Avatar billede ErikHg Ekspert
13. juli 2017 - 15:11 #3
Med "spasme" mener du der, at der kommer samme tegn, meget hurtigt efter hinanden, eller......?
Hvis de et tilfældet kan det jo godt være tastaturet der driller.
Avatar billede unknown Praktikant
13. juli 2017 - 16:44 #4
det kan ikke være mit tastatur hvis jeg tager det ud bliver den ved og ja det er ligesom en markro som køre hele tiden