Avatar billede knuldefar1942 Forsker
13. juli 2017 - 17:43 Der er 2 kommentarer

hvordan ligger man et link ind på 123 hjenneside

hvordan ligger man et  link ind på 123 hjenneside så den bliver blå så man kan trykke på  den
Avatar billede jakobdo Ekspert
13. juli 2017 - 20:07 #1
Kan du ikke vælge rediger side og så vælge "indhold" link ?
13. juli 2017 - 20:09 #2
<a href="url">link text</a>

Kender ikke til det konkrete interface på 123, men der må være en HTML editor eller lignende, hvor du har mulighed for manuelt at indsætte tags.

Erstat "url" med target site og skriv hvad du ønsker linket skal vise under "link text".