Avatar billede Jeanette Juniormester
16. juli 2017 - 13:37 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Sortering af E-mail

Hej.
Jeg bruger crome og Gmail.
Men når jeg modtager e-mail med det samme emne, så bliver e-mail blandet sammen i den samme mail..  Eksempel:
mail fra afsender 1Person, emne TEST,
mail fra afsender 2Person, emne TEST,
mail fra afsender 3Person, emne TEST
Når jeg så tror jeg har modtaget en mail fra 1Person og lukker den op, så er der pludselig også mail fra afsender 2 og 3..
Jeg har ledt som en gal efter en løsning, men kan ikke gennemskue hvordan jeg løser dette problem..
Jeg vil bare gerne have min mail til at sortere efter afsender.
Nogen der kan hjælpe..
Avatar billede klaudi Ekspert
16. juli 2017 - 14:02 #1
Måske du skal slå Samtalevisning fra:

Åbn GMail, klik på Tandhjul, find Samtalevisning på fanen Generelt og slå det fra!
Avatar billede Jeanette Juniormester
16. juli 2017 - 14:06 #2
Tak det prøver jeg..
Avatar billede klaudi Ekspert
14. august 2017 - 17:35 #3
???